Rejestracja i wymiana walut na ergokantor.pl – prosto, szybko i tanio!

Wymiana waluty w ergokantor.pl to tylko kilka kliknięć myszką! Sprawdź jak w 15 minut od założenia konta wymienić swoje środki na walutę. Nie trać dłużej czasu na stanie w kolejkach do stacjonarnych kantorów i wymianę po niekorzystnym kursie.

KROK 1 – założenie konta

 

Konto w ergokantor.pl można założyć jako osoba fizyczna lub firma. Podczas zakładania konta należy podać swój adres e-mail (na podany adres przyjdzie link aktywacyjny), numer telefonu (po założeniu konta otrzymasz SMS-a z kodem aktywacyjnym), a także hasło.

 

 

Podany podczas rejestracji adres e-mail będzie również Twoim loginem.

Hasło musi mieć przynajmniej 8 znaków, a wśród nich musi być jedna wielka litera i jednak cyfra.

KROK 2- aktywacja konta

 

Zanim będziesz mógł skorzystać z ergokantor.pl, musisz aktywować swoje konto klienta. Aktywacja przebiega trzy etapowo:

 

1 etap – potwierdzenie adresu e-mail

 

2 etap – potwierdzenie numeru telefonu

 

3 etap – uzupełnienie danych osobowych

 

 

Pierwszy etap to potwierdzenie adresu e-mail – zaraz po założeniu konta sprawdź swoją pocztę e-mailową – powinna pojawić się tam wiadomość od ergokantor.pl z linkiem aktywacyjnym. Jeśli nie otrzymasz e-maila w ciągu kilku minut, sprawdź folder SPAM na swojej poczcie. Jeżeli i to nie przyniesie rezultatów, możesz poprosić o ponowne przesłanie linku aktywacyjnego lub skontaktować się z naszą infolinią pod numerem telefonu 800 000 112.

Po kliknięciu w link, adres e-mail zostanie zweryfikowany automatycznie.

Drugi etap to weryfikacja numeru telefonu – numer telefonu potwierdź klikając w przycisk „Potwierdź numer telefonu”następnie należy wpisać kod otrzymany smsem. Sms przychodzi automatycznie na podany podczas rejestracji numer telefonu.

 

 

Trzecim etapem jest uzupełnienie danych osobowych – klikając na „Wprowadź adres” zostaniesz przeniesiony do zakładki „Profil”, w której należy uzupełnić swoje dane osobowe. Obowiązkowe pozycje do wypełnienia to imię i nazwisko, opcjonalnie możesz podać także swój adres, numer i serię dowodu tożsamości czy PESEL (jeśli chcesz to zrobić, zaznacz pole „Zaznacz to pole, aby zobaczyć więcej opcji”).

 

 

 

Jeżeli poprawnie zweryfikowałeś adres e-mail i numer telefonu oraz uzupełniłeś imię i nazwisko, możesz swobodnie zacząć korzystać ze swojego konta w internetowym kantorze ergokantor.pl

 

KROK 3 – wprowadzenie numerów rachunków bankowych

 

Zanim wymienisz walutę, musisz podać minimum dwa rachunki bankowe – złotówkowe i walutowe – w tej walucie którą będziesz wymieniał w ergokantor.pl. W tym celu w Panelu klienta należy wejść w zakładkę „Konta bankowe”

 

kontaa bankowe

 

Możesz dodać własny rachunek bankowy lub dodać rachunek należący do osoby trzeciej do której chciałbyś bezpośrednio wysłać środki pochodzące z wymiany (taki rachunek może należeć do Twojego znajomego, kontrahenta lub do banku, w którym spłacasz kredyt. Jednak należy pamiętać o tym, że ergokantor.pl nie może wysyłać pieniędzy do osób trzecich na konta zagraniczne).

Po kliknięciu w „Dodaj nowe konto” lub „Dodaj nowe konto osoby trzeciej” zobaczysz formularz do wypełnienia. Najważniejsze dane, jakie musisz podać, to:

  • Nazwa - ustalasz ją samodzielnie tak abyś bez problemu mógł zweryfikować dany rachunek na liście – np. Rachunek Złotówkowy PKOBP
  • Numer rachunku – ważne, aby przed 26-cio cyfrowym numerem rachunku umieścić symbol kraju, w którym jest dany rachunek (w przypadku rachunku w Polsce będzie to PL)
  • Nazwa banku, Numer BIC/SWIFT – te pola uzupełnią się automatycznie po dodaniu numeru rachunku. Jeśli tak się nie stanie numer BIC/SWIFT powinieneś znaleźć na stronie internetowej swojego banku. Jest on jednakowy dla wszystkich rachunków w danym banku
  • Waluta – z rozwijalnej listy wybierasz jedną z 13 różnych walut dostępnych w ergokantor.pl
  • Dane właściciela rachunku -  imię i nazwisko oraz opcjonalnie adres właściciela rachunku

 

dane rejestracyjne

 

KROK 4 – Kupno/Sprzedaż waluty

 

 

Kupno i sprzedaż waluty przebiega w ten sam sposób, aby dokonać transakcji wejdź w zakładkę „Kup walutę” lub „Sprzedaj walutę”.

 

W pierwszym kroku wybierz walutę, jaką chcesz kupić/sprzedać, a następnie wpisz kwotę, którą chcesz wymienić. Minimalna kwota do wymiany to 100 dolarów/euro/funtów itd. Zwróć uwagę, że od razu widzisz, po jakim kursie wymieniana jest waluta i za ile sekund kurs ulegnie zmianie (aktualizacja kursu następuje co 15 sekund).

 

W kolejnym kroku wybierasz z listy rozwijanej nazwę konta, z którego będzie wykonany przelew na opłacenie transakcji oraz konta na które kantor ma wypłacić wymienione środki. Zauważ, że wymienioną walutę możesz otrzymać zarówno na swoje konto, jak i na konto osoby trzeciej lub podzielić kwotę i część przesłać do siebie, a część na wybrane konto kogoś innego.

 

kupno sprzedaż waluty

 

Po uzupełnieniu wszystkich pól formularza kliknij w przycisk „Akceptacja transakcji”. Otrzymasz wówczas potwierdzenie całej transakcji i dalsze instrukcje – numer konta i tytuł przelewu, jaki musisz samodzielnie wykonać ze swojego banku, by sprzedać/kupić walutę.

 

potwierdzenia złożenia oferty

 

Dane do przelewu zawsze są dostępne w Twoim panelu klienta w ergokantor.pl. Wystarczy wejść w zakładkę „Historia operacji” i wyszukać na liście tę konkretną operację. Klikając w przycisk „Szczegóły oferty” zobaczysz podsumowanie transakcji i jej status (np. „Oczekuje na wpłatę”, „Zrealizowany”). Tam także znajduje się numer konta i tytuł przelewu, jaki należy wykonać, aby opłacić transakcję.

Przelew można zrealizować logując się na stronę swojego banku lub zlecając go bezpośrednio w oddziale banku. Po zleceniu przelewu pozostaje już tylko czekać na walutę, kupioną za pośrednictwem ergokantor.pl. Przelew zwrotny do klienta wysyłany jest niezwłocznie po zaksięgowaniu przelewy przychodzącego. Należy pamiętać, że to, kiedy pieniądze pojawią się na wskazanym przez Ciebie koncie zależy od godziny, w której Twój bank księguje przelewy przychodzące.

Zrealizowaną transakcję możesz podejrzeć w „Historii operacji”, a także w zakładce "Podsumowanie konta", którą widzisz od razu po zalogowaniu.

 

podsumowanie

 

W razie pytań zapraszamy do kontaktu:

  • Infolinia: 800 000 112  (od pon.-piąt. 8:00-17:00)
  • adres e-mail: kantor@ergosm.pl
  • Live Chat dostępny na stronie www.ergokantor.pl lub formularz kontaktowy na naszej stronie internetowej w zakładce „Kontakt”

 

 



UWAGA!!! Zmiana numerów rachunków bankowych!

Polecamy bezpłatny ebook o psychologii inwestowania.

Zaoszczędź na wymianie walut nawet do 8%.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z wirtualnym biurem prasowym ergokantor.pl

0 prowizji, 0 ukrytych opłat, 0 straty czasu.

ergokantor.pl na portalach społecznościowych: Facebook, Twitter, LinkedIn, Google +, YouTube bądź na bieżąco.