ergokantor.pl wymienia walutę za pośrednictwem rachunków bankowych. Zgodnie z tym, w celu wymiany waluty w pierwszej kolejności Klient zawiera transakcję w serwisie, a dopiero później wysyła pieniądze do zawartej transakcji na rachunek bankowy ergokantor.pl. Po otrzymaniu Twoich środków ergokantor.pl rozlicza transakcję dokonując przelewu zwrotnego na konto Klienta w walucie na jaką była zawarta transakcja.
Schemat wymiany waluty to 3 proste kroki:
1. Zawarcie transakcji.
2. Przelew środków na konto ergokantor.pl
3. Zwrot środków z wymiany na konto bankowe Klienta.
ergokantor.pl dostępny jest dla osób fizycznych, firm, rezydentów i nierezydentów. Osoba zawierająca transakcję musi mieć ukończone 18 lat.
Tak. Aby móc dokonać transakcji wymiany walut przez telefon konieczne jest wcześniejsze zarejestrowanie się w serwisie ergokantor.pl. Aby zlecić wykonanie wymiany należy skontaktować się z doradcą pod numerem +48 33 488 50 42 podając wszystkie parametry wymiany, w szczególności rodzaj transakcji, walutę, kwotę oraz numery kont bankowych. Transakcja zostanie zarejestrowana w serwisie i dostępna będzie w panelu Klienta w zakładce "Historia operacji". Dalszy proces realizacji wymiany waluty przebiega identycznie jak przy dokonywania transakcji poprzez stronę internetową z panelu Klienta.
Po zawarciu transakcji wymiany waluty można anulować transakcję, ale może to nastąpić tylko w uzasadnionych przypadkach. Proces anulowania transakcji wymiany jest opisany w regulaminie zawartym na stronie serwisu. Ponadto w przypadku anulowania transakcji prosimy o kontakt z doradcami pod numerem +48 33 488 50 42
Kursy prezentowane są w czasie rzeczywistym i aktualizowane przez serwis co 15 sekund.
Tak. Serwis ergokantor.pl umożliwia przyjmowanie i przesyłanie środków pieniężnych z i do banków zagranicznych.
UWAGA: przelewy walutowe do GETIN BANK, BPS mogą być realizowane z innego Banku dlatego ich czas realizacji zależy od czasu realizacji przelewu przez te banki.