Jak działa?

Platforma transakcyjna ergokantor.pl pozwala dokonać transakcji wymiany waluty przy użyciu rachunku bankowego. 

Do dokonania transakcji w platformie wymiany walut potrzebujesz dwóch rachunków bankowych – w złotówkach i walutowego w walucie którą chcesz sprzedawać lub kupować.

 

Wymiana w 4 krokach:

Załóż darmowe konto użytkownika na platformie ergokantor.pl podając adres maila i numer telefonu w celu weryfikacji poprawności danych
Uzupełnij niezbędne dane oraz numery 2 rachunków bankowych (złotówkowe i walutowe) - należy podać nr konta, z którego zostaną wysłane pieniądze do kantoru oraz numer konta, na które kantor ma odesłać środki
Po akceptacji kursu wymiany otrzymasz podsumowanie transakcji na podstawie którego wyślij przelew na konto kantoru wskazane w danych transakcji. Kurs wymiany nie ulegnie już zmianie.
Po zaksięgowaniu twojej wpłaty, kantor przelewa środki pochodzące z wymiany na konto bankowe podane przez Ciebie w warunkach transakcji. 

        

 

 

Zalety wymiany walut z rachunku bankowego

  • Dostęp do 12 walut
  • Bez opłat za przelewy w zakresie banków w których kantor posiada rachunki
  • Bez prowizji
  • Bardzo korzystne kursy walut - oszczędność nawet do 10%
  • Wiarygodne kursy walut ustalane na podstawie notowań giełdowych
  • Zawieranie transakcji w każdej chwili
  • Przelewy on-line w walucie obcej do każdego banku na świecie
  • 3 dni na wysłanie do ergokantor.pl środków na pokrycie transakcji od momentu jej założenia

Transakcje 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu

Uwaga:


1. W ergokantor.pl transakcje zawierane są w chwili potwierdzenia jej w portalu transakcyjnym przez klienta i kantor. Po zaksięgowaniu wpłaty ergokantor.pl niezwłocznie - zazwyczaj do godziny (co jest zależne od sesji księgowania w banku) przelewa środki z wymiany na konto wskazane przez klienta. W przypadku gdy klient i kantor posiada rachunki bankowe w tym samym banku to wypłata środków nastąpi nawet w 15 minut.

2. Platforma wymiany walut działa przez 24h, 7 dni w tygodniu. Księgowanie przelewów odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.00. Infolinia działa od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-17.30.

3. W przypadku transakcji wymiany powyżej 10.000 zł. środki powinny zostać wysłane przez Ciebie w ciągu 120 min od momentu zawarcia transakcji co gwarantuje kurs. W przypadku braku możliwości dokonania przelewu w tym terminie prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy.

 

TRANSAKCJA WYMIANY Z WYPŁATĄ NA KONTO ZAGRANICZNE

Uruchomiliśmy możliwość przyjmowania wpłat oraz realizacji wypłat na konto bankowe Klienta założone w banku zagranicznym. Aby tego dokonać należy zdefiniować na platformie rachunek zagraniczny podając wszystkie niezbędne dane. Czas realizacji przelewu oraz jego koszt wskazane jest w odpowiednich zakładkach w serwisie informacyjnym.

TRANSAKCJA WYMIANY Z WYPŁATĄ NA KONTO OSOBY TRZECIEJ

Aby skorzystać z opcji przelewu środków pochodzących z wymiany na konto osoby trzeciej należy zdefiniować na platformie rachunek bankowy osoby trzeciej a następnie definiując transakcję należy wskazać ten rachunek jako rachunek do wypłaty wpisując jednocześnie tytuł zapłaty. Kantor realizuje wypłaty na konta osób trzecich tylko w Polsce.
 

Nowy rachunek w EUR w banku Credit Agricole jest już dostępny, zapraszamy do wymiany!

Polecamy bezpłatny ebook o psychologii inwestowania.

Zaoszczędź na wymianie walut nawet do 8%.

Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z wirtualnym biurem prasowym ergokantor.pl

0 prowizji, 0 ukrytych opłat, 0 straty czasu.

ergokantor.pl na portalach społecznościowych: Facebook, Twitter, LinkedIn, Google +, YouTube bądź na bieżąco.

Funkcja Chat umożliwia szybki i łatwy kontakt z naszymi Dealerami Walutowymi. Serdecznie zachęcamy do takiego kontaktu!